Home » Bez kategorii » Planowanie kampanii billboardowej

Planowanie kampanii billboardowej

Odpowiednie rozplanowanie kampanii billboardowej może pozwolić na znaczne zwiększenie jej skuteczności reklamowej. Warto tutaj zasięgnąć porady sprawdzonej agencji od reklamy. Kraków to miasto, w którym możesz znaleźć kilka takich agencji. Sprawdź np. ofertę agencji Krakowskie Centrum Reklamy.

Etapy planowania

  1. Określenie grupy docelowej całej kampanii reklamowej. Odpowiedz na pytania gdzie przebywa najczęściej nisza docelowa i sprawdź czy możesz tam rozmieścić billboardy reklamowe.

  2. Rozplanowanie rozmieszczenia billboardów reklamowych w strategicznych miejscach.

  3. Zaprojektowanie plakatu, który będzie umieszczony na billboardach. Powinien składać się z grafiki i treści skierowanej na korzyści odbiorców.

  4. Określenie czasu trwania kampanii i okresu czasu, w którym będzie realizowana.